Sat, 25 Mar

Lennik

Samen groeien in dialoog - Biocentrische ontwikkeling, educatie en didactiek - didactisch docent: Inge Struyf

"Intelligentie maakt deel uit van al onze functies en van onze existentiële geschiedenis. We denken niet alleen met onze hersenen, maar met ons hele lichaam. " Wat is het verband tussen Biocentrische ontwikkeling en Biodanza? En wat is het verschil met andere methodes?

De registratie voor deze activiteit is afgesloten.
Andere activiteiten bekijken

Tijd en locatie

25 Mar 2023, 10:00 – 26 Mar 2023, 18:00

Lennik, Rosweg 54, 1750 Lennik, België

Over het evenement

"Intelligentie maakt deel uit van al onze functies en van onze existentiële geschiedenis. We denken niet alleen met onze hersenen, maar met ons hele lichaam. "                                                                                                        Rolando Toro Araneda

Wat is het verband tussen Biocentrische ontwikkeling en Biodanza?

En wat is het verschil met andere methodes?

Omdat Biocentrische ontwikkeling meer is dan Biodanza toegepast op specifieke doelgroepen, zullen we samen aan de hand van praktijk en theorie verduidelijken wat Biocentrisch ontwikkeling is. We bestuderen de doelen en de voordelen,  en beleven samen hoe het werkt in de praktijk: wat is het kader en de middelen die je kan inzetten in bedrijven, scholen, instellingen, organisaties en (familie)systemen?

Aan de hand van veel praktijk en een waaier aan referenties ontdek je ook wat de specificiteit van Biocentrische ontwikkeling is en wat het essentiële verschil is met andere methodes van heling, onderwijs en ontwikkeling.

Biocentrische ontwikkeling is een versnellende factor om affectieve en cognitieve intelligentie te ontplooien en draagt bij om organisaties kennis te laten maken met Biodanza.

Voor studenten is dit Seminar II van cyclus II.

De diverse betalings- en overnachtingsmogelijkheden vind je onderaan de contactpagina van deze website.

Dank om bij je inschrijving ook te vermelden op welke manier je (al dan niet) in Het Verblijf zal overnachten.

Vous trouverez les différentes options de paiement et d'hébergement en bas de la page de contact de ce site.

Lors de votre inscription, veuillez également mentionner de quelle manière vous passerez (ou non) la nuit à Het Verblijf.

Si vous avez des questions supplémentaires, merci de nous contacter par mail: inge@vlaamsebiodanzaschool.be

You will find the various payment and accommodation options at the bottom of the contact page of this website.

When registering, please also mention in what way you will (or will not) spend the night in Het Verblijf.

If you have any further questions, please contact us by e-mail: inge@vlaamsebiodanzaschool.be